NARUTO: Ultimate Ninja Storm
NARUTO: Ultimate Ninja STORMin kamppailut vievät sinut laajoihin 3D-ympäristöihin. Käytä voimakkaita jutsu-hyökkäyksiä, tee taidokkaita väistöliikkeitä ja juokse jopa seiniä pitkin ja veden päällä samalla kun kamppailet vastustajasi kanssa ninjaherruudesta. Räätälöi hahmosi taistelutyyliä ja värvää jopa 2 hahmoa avustamaan taisteluissa. NARUTO: Ultimate Ninja STORM on uudelleenmasteroitu HD-tasolle.