NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Secret Technique Amaterasu: Dual Layer
Tällä voit käyttää taistelussa salaista Amaterasu: Dual Layer (etätyyppi) -tekniikkaa. Taistele Itachin rinnalla ja hyökätkää yhdessä Susano’o- ja Amaterasu-tekniikoilla! * Sisällön ladattuasi voit lunastaa sen pelissä menemällä Hidden Leaf Village -online-aulaan ja valitsemalla Inn > Gift Box > Add-ons.