NARUTO STORM 4 - Season Pass Bonus
Saat etukäteen käyttöösi kolme lisäosapakkausta ja erityisen salaisen yhdistelmätekniikan ensimmäisen ladattavan sisällön julkaisuun mennessä. NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4 -peli vaaditaan. Peli myydään erikseen.