NARUTO SHIPPUDEN: UNS 4 ROAD TO BORUTO NEXT GENERATIONS Pack
Kiitos PELAAJIEN Ultimate Ninja -sarjan pelejä on myyty yli 20 miljoonaa kappaletta ympäri maailman! Pelaa Momoshiki Otsutsukilla ja Kinshiki Otsutsukilla, jotka kävivät sotaan Narutoa ja Borutoa vastaan Boruto: Naruto the Movie -elokuvassa. Eikä siinä kaikki! Taisteluun hyökkää myös 11 kuuluisaa ninjaa Boruto-aikakauden asuissa! Näe uuden sukupolven taistelijoiden ottavan mittaa toisistaan huikeissa taisteluissa!