NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4
Viimeisin teos kriitikoiden ylistämässä STORM-sarjassa vie pelaajat värikkäälle ja henkeäsalpaavalle matkalle. Ota kaikki irti täysin uusitusta taistelujärjestelmästä ja valmistaudu sukeltamaan NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM -sarjan eeppisimpiin taisteluihin! Valmistaudu odotetuimpaan STORM-peliin, joka on koskaan luotu!