NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4 Demo
Viimeisin teos kriitikoiden ylistämässä STORM-sarjassa vie pelaajat värikkäälle ja henkeäsalpaavalle matkalle. Ota kaikki irti täysin uusitusta taistelujärjestelmästä ja valmistaudu sukeltamaan NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM -sarjan eeppisimpiin taisteluihin! NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4 -pelissä pääset käyttämään laajaa ninjataitojen valikoimaa päihittääksesi tähän mennessä voimakkaimmat viholliset. Jokaisella ninjalla on omat valtavat Jutsu -hyökkäykset, Awakening-kykyjen tuomat energiset muodonmuutokset, jäljittelemättömät shurikenit ja kunait sekä ainutlaatuinen pelityyli. Valmistaudu odotetuimpaan STORM-peliin, joka on koskaan luotu!