NAMCO MUSEUM ARCHIVES Volume 2
■ Peräti 11 peliä! Kokoelma sisältää 10 Namcon klassikkopeliä, joista osaa ei ole ennen lokalisoitu lännessä, sekä NES-tyyliin luodun version Gaplusista! (Kokoelman pelit: Galaga, Battle City, Pac-Land, Dig Dug II, Super Xevious, Mappy-Land, Legacy of the Wizard, Rolling Thunder, Dragon Buster II, Mendel Palace ja Gaplus.) ■ Pelit sisältävät käteviä moderneja toimintoja! Esimerkiksi tallennustoiminnolla voit keskeyttää pelin koska tahansa ja uusintatoiminnolla voit palata pelissä minuutin taaksepäin.