Naisselviytyjän asu: Claire Redfield
Tämä naisselviytyjien (Valerie, January, Becca ja Jill) käytettävissä oleva asu on sama, jota Claire Redfield käytti etsiessään kadonnutta veljeään Resident Evil 2 -pelissä (2019). Asut voi valita Customize-valikosta. Peli on käynnistettävä uudelleen, jotta asut tulevat näkyviin.