N7 Collector's Edition
Onnittelut N7 Collector's Editionin ostamisesta. Revi vihollisesi riekaleiksi käyttämällä uusia N7-luokan aseita, kuten N7 Crusader -haulikkoa, täysautomaattista N7 Hurricane -konepistoolia, N7 Valiant -tarkkuuskivääriä ja sulavalinjaista N7 Eagle -pistoolia. Liiku lisäksi tyylikkäästi ympäri Normandya ylläsi uusi N7-teemainen pelin sisäinen huppari ystävällinen robottikoirakumppanisi jaloissasi.