My Time at Sandrock Online
Tarvitset "My Time at Sandrock" yksinpeliversion voidaksesi pelata moninpelitilaa. Hei rakentaja, tervetuloa eloisaan ja intohimoiseen Sandrockin kaupunkiin, ja nyt voit kutsua enintään 3 ystävää liittymään tähän seikkailuun. Moninpelissä kaupungin NPC:t antavat sinulle ja ystävillesi erilaisia ​​mielenkiintoisia tehtäviä. Tekemällä tiivistä yhteistyötä ystäviesi kanssa näiden tehtävien suorittamiseksi, et vain rakenna kauniimpia kaupunkirakennuksia, mikä tekee Sandrockista vauraamman, vaan myös tuoda rikkaan monipuolisuuden pelattavuutta. Voit esimerkiksi pelata mahjongia ystäviesi kanssa vapaa-ajallasi ja nauttia rentouttavista ja miellyttävistä vapaahetkistä. Lisäksi sinä ja ystäväsi voitte kehittää erilaisia ​​suhteita Sandrockin NPC:iden kanssa. Voit rakentaa syviä ystävyyssuhteita NPC:iden kanssa tai seurata romanttisia suhteita. Sandrockissa tarinasi on itse kirjoittamasi. "My Time at Sandrock" -moninpelitilassa koet lukemattomia unohtumattomia hetkiä ystäviesi kanssa. Odotamme innolla, että tuot lisää iloa ja elinvoimaa Sandrockiin. Nauti olostasi!