My Time at Portia Deluxe Edition
Asetu aloillesi elämään parasta elämääsi My Time at Portia Deluxe Editionin parissa. Studio Ghiblin taianomaisen tunnelman inspiroimassa My Time at Portiassa on jotain kaikille. Hurmaavaan, tuhon jälkeiseen ihmeiden maailmaan sijoittuvassa, varmasti ikimuistoisessa maailmassa voit kuluttaa aikaasi tutkimalla uusia maita tai metsästämällä aarteita muinaisista raunioista ja luolastoista. Jos seikkailun kutsu ei houkuttele, voit keskittyä viljelyyn ja eläinten hoitoon omalla maatilallasi tai kuluttaa aikaasi jahtaamalla isoa kalasaalista. Päätät itse, miten pelaat! Deluxe Editionin sisältö: My Time at Portia ‑peli Housewarming-paketti: ihastuttaja lahjasetti, joka sisältää eksklusiivisen asun ja huonekalun sekä pelinsisäistä valuuttaa ja kulutusesineitä avuksi uuteen elämääsi asettumista varten.