MY HERO ULTRA RUMBLE
Kausi 9 on täällä! Kausi 9:ssä Kurogiri, rauhallinen roisto, joka tukee Shigarakia, tulee mukaan uutena hahmona! Voit ohittaa vastustajasi hänen ainutlaatuisella oudolla ominaisuudellaan, Warp Gate, ja kaataa heidät yhdessä liittolaistesi kanssa! Lisäksi tällä kaudella esitellään upouusia vaiheita! Huomioi taistelut uusissa ympäristöissä, jotka luovat uudelleen tiettyjä kohtauksia. Tällä kaudella lisätään jatkuvasti uusia pukuja ja muita esineitä. Älä missaa hankkia niitä! VALMISTAUDUTAAN RYMISTELYYN! Hyppää taisteluun muiden sankareidesi... ja roistojesi kanssa! Käytä viestintää, taktiikkaa ja erilaisia synergioita Quirks 3 hengen tiimisi kanssa, jotta voit olla viimeisenä pystyssä tässä 24 pelaajan Battle Royale -taistelussa! HYÖDYNNÄ QUIRKISI PARHAALLA MAHDOLLISELLA TAVALLA! Valitse suosikkihahmosi omituisesta rosterista, joka on jaettu 5 arkkityyppiin: Strike, Assault, Rapid, Technical ja Support. Jokaisen hahmon vahvuudet ovat täysin erilaiset riippuen heidän ainutlaatuisesta Quirkistään. KERÄÄ ESINEITÄ JA VAHVISTU! Etsi esineitä, ole vuorovaikutuksessa siviilien kanssa ja päihitä vastustajia parantaaksesi kykyjäsi ja saadaksesi yliotteen muista joukkueista! MUOKKAA KOKEMUSTASI! Avaa uusia hahmoja ja muokkausmahdollisuuksia keräämällä kokemusta ja suorittamalla erilaisia tehtäviä. Osallistu kausitapahtumiin ja kokeile onneasi lipuilla loistaaksesi eksklusiivisilla esineillä! Peliä päivitetään joka kausi uusilla elementeillä, joissa keskitytään uusiin hahmoihin ja asuihin! Hyppää mukaan ja tartu nopeasti muuttuviin taistelutilanteisiin! *Tämä peli on tarkoitettu pelattavaksi vain verkossa. Sitä ei voi pelata offline-tilassa. *Tämän pelin pelaaminen edellyttää Internet-yhteyttä. *Palvelu ja sen sisältö voivat muuttua tai loppua ilman ennakkoilmoitusta.