MY HERO ULTRA RUMBLE - Hero Crystals Pack G (61,000 crystals)
Pakkaus, jossa on 61 000 sankarikristallia. Sankarikristallit ovat pelin sisäistä valuuttaa, jota voi käyttää rullalippujen arvontaan ja tavaroiden vaihtamiseen My Hero ULTRA RUMBLE -pelin kaupassa.