MY HERO ULTRA RUMBLE - Hero Crystals Pack D (24,500 crystals)
Pakkaus, jossa on 24 500 sankarikristallia. Sankarikristallit ovat pelin sisäistä valuuttaa, jota voi käyttää rullalippujen arvontaan ja tavaroiden vaihtamiseen My Hero ULTRA RUMBLE -pelin kaupassa.