MY HERO ONE'S JUSTICE Mission: Above and Beyond Endeavor
Avaa lisätehtävän Above and Beyond. Suorittamalla tehtävän avaat uusia esineitä ja lisävarusteita. MY HERO ONE'S JUSTICE -peli vaaditaan. Peli myydään erikseen.