MXGP3 - Monster Energy SMX Riders Cup
Ota vastaan MXGP3 - Monster Energy SMX Riders Cupin haaste ja aja kilpaa uunituoreessa Supermotocrossissa, joka järjestettiin ensimmäisen kerran vuonna 2016!