MXGP2 - Villopoto Replica Equipment
Oletko valmis edustamaan radalla Villopoton varusteissa? MXGP2 - Villopoto Replica Equipment -sisältöpaketilla voit varustaa kuljettajasi Thor Verge -kypärällä, Thor Core Orbit -tarvikkeilla ja Alpinestars Tech10 -jalkineilla, joita amerikkalainen mestari on käyttänyt kauden 2015 virallisissa MXGP-mestaruuskisoissa!