MXGP2 - Cairoli Replica Equipment
Oletko valmis edustamaan radalla Cairolin varusteissa? MXGP2 - Cairoli Replica Equipment -sisältöpaketilla voit varustaa kuljettajasi Airoh Aviator -kypärällä, AXO Motion3 -tarvikkeilla ja Sidi Crossfire2 TC222 Limited Edition -jalkineilla, joita 8-kertainen maailmanmestari on käyttänyt kauden 2015 virallisissa MXGP-mestaruuskisoissa!