MXGP 2019 - Twilight Pack
Osta Twilight Pack -paketti, niin voit muuttaa omaa ja pyöräsi ulkonäköä kahdella animoidulla, tummateemaisella virittelysarjalla! Esittele tyylitajuasi kisojen aikana pukeutumalla kahteen eri asukokonaisuuteen, jotka sisältävät kypärän, maskin, ajohaalarit ja saappaat sekä kaksi animoitua pyörän maalikuviota omine usva- ja varjoefekteineen.