MX vs ATV Legends - Lawrence Dog Pound Pack
Aja mestarin elkein virallisen Lawrence Dog Pound -rata-alueen kolmella uudella radalla! LISÄETU: Saat myös MX vs ATV All Out -pelin Flying Moto Ranch -rata-alueen uusioversion, jossa on 9 tapahtumaa ja vapaasti ajettava ympäristö.