MX vs ATV Legends - Deluxe Edition
Käynnistä urasi suositussa MX vs ATV -maastokilpa-ajosarjassa Deluxe Editionilla. Tämä versio sisältää pelin täysversion, 2024 Track Passin 18 lisärataa ja 2024 Vehicle Passin, joka lisää yli 30 alkuperäistä ajoneuvoja jo valmiiksi laajaan peruspeliin. Uppoudu MX vs ATV Legends -peliin tällä alennushintaisella kokoelmalla! Pelissä pääset toteuttamaan unelmiasi kuuluisuudesta maastokilpa-ajajina ja saat tunnustusta ja ihailua niin faneilta kuin sponsoreilta. Ura- ja verkkopelitilassa voit kummassakin kokea kilpa-ajon jännityksen motocross-pyörillä sekä ATV- ja UTV -mönkijöillä. Tämä uusin osa tarjoaa myös hiljattain lisättyjä ominaisuuksia, kuten sarjatilan, kilpa-ajoa sateessa, lumessa tai yöaikaan, uusitun jousitus- ja tuunausjärjestelmän sekä paljon muuta. Päästä sisäinen legendasi valloilleen ja hallitse maastoratoja MX vs ATV Legends Deluxe Editionissa!