Vie kykysi äärimmilleen ja aja voittoon uusimmassa virallisessa MX vs ATV Legends -laajennuksessa – 2024 Monster Energy Supercross Championship. Kilpaile ammattilaisten elkein 16 virallisella radalla suositusta Anaheimista jännittävään Salt Lake Cityyn. Uusia ratoja avataan ajan mittaan, kuitenkin aina ennen oikean maailman tapahtumia.