Musketeer Skin Pack
Oho! Hyvältä näyttää! Muskettisoturipaketilla voit viipaloida tartunnan saaneiden aivot ja sydämet yhdellä heilautuksella! Tämän lisäosan sisältö: Päähine (muskettisoturin hattu). Ase (rapiiri). Lemmikki (satakieli). Nämä varusteet tarjoavat erilaisia bonuksia hahmollesi. Aseita voi päivittää. Lisäosan sisältö ilmestyy omaan arkkuusi Kovacin bunkkerissa.