Murdered: Soul Suspect
VAIKEIN MURHA RATKAISTA ON OMASI Tummanpuhuva yliluonnollinen rikostrilleri ainutlaatuisella pelattavuudella: selvitä oma murhasi haudan takaa. Salemin poliisivoimissa työskentelevän etsivä Ronan O'Connorin elämä saa julman lopun naamiotappajan käsissä. Duskin kiirastulimaisessa maailmassa hänen on yhdistettävä etsiväntaitonsa ja yliluonnolliset kykynsä selvittääkseen oman kuolemansa ja Salemin asukkaita järkyttäneiden sarjamurhien välillä oleva yhteys.