MultiVersus
Kausi 5 on samalla MultiVersuksen viimeinen kausisisältöpäivitys. 31. tammikuuta 2025 lähtien oikealla rahalla tehtävät maksutapahtumat eivät enää ole mahdollisia. Kausi 5 alkaa 4. helmikuuta 2025 ja jatkuu 30. toukokuuta 2025 saakka. Kaikki verkko-ominaisuudet ovat edelleenkin saatavilla, kunnes kausi 5 päättyy 30. toukokuuta, jonka jälkeen MultiVersusta ei voi enää pelata verkossa tai ladata. Käyttämätöntä gleamiumia ja hahmopoletteja voidaan käyttää ja niillä voi ostaa sisältöä pelinsisäisesti, kunnes kausi 5 päättyy 30. toukokuuta. Jos haluat pelata MultiVersusta offline-tilassa 30. toukokuuta jälkeen, lataa pelin uusin versio ja kirjaudu sisään kauden 5 aikana 4.2.–30.5. HAHMOT Valitse Väiski Vemmelsäärestä, Batmanista, Arya Starkista, Rick Sanchezista ja monista muista. MultiVersus-pelissä jokainen tähti tuo taisteluun ainutlaatuisia liikkeitä, maailmoja ja asenteita. Ja kun hahmokattaus kasvaa, niin kasvaa myös spektaakkeli – jokainen taistelu kuumenee uusien persoonallisuuksien ja pelityylien myötä. KARTAT Karttamme muuttavat legendaariset paikat, kuten Batmanin Lepakkoluolan, Jaken ja Finnin puumajan ja Game of Thronesin valtaistuinsalin, eeppisiksi taistelutantereiksi. Ja mikä parasta? Lisäämme uusia karttoja säännöllisesti, joten bileet eivät pääty koskaan! PELITILAT Kaipasit sitten 1v1-otteluiden intensiteettiä, kiivasta neljän pelaajan kaaosta tai strategisten 2v2-taisteluiden tiimityötä me hoidamme homman. Esittelemme myös upouuden PvE-tilan. Tätä rajattomien taistelumahdollisuuksien jännittävää maailmaa voi pelata yksin tai yhteistyöpelissä. USEA LAITEALUSTA MultiVersus sisältää cross-play- ja cross-progression-tuen kaikille laitealustoille. EIKÄ SIINÄ VIELÄ KAIKKI! Multiverse-kähinämme ei ota torkkuja – joten älä ota sinäkään! Kehittyvässä MultiVerse-pelissämme on säännöllisten sisältöpäivitysten ja jatkuvien laadunparannusten myötä aina jotain uutta kehitteillä. Huomaathan: 21.1.2025 alkaen julkaistun sisällön ääninäyttely on saatavilla vain englanniksi. Lisäksi 21.1.2025 alkaen julkaistujen uusien hahmojen kanssa keskustelevien olemassaolevien hahmojen ääninäyttely on saatavilla vain englanniksi. Kaikki muut tuetut kielet ovat saatavilla tekstitettyinä.