Mukumuku Costume
Pukeudu Forgotten Valleyn huippuhalailtavan pörröiseksi asukkaaksi! * Nämä tuotteet ilmestyvät lipastoosi, kun hyväksyt sen talosi edessä olevasta sinisestä tallelokerosta. * Päähine puetaan hyväksymällä se hiustyylinä. * Asua vaihdetaan talossasi olevan peilin tai lipaston avulla. * Yhtäkään Mukumukua ei vahingoitettu tämän asun valmistamisessa.