Muinainen airut
Sisältää Ancient Vanguard (Muinainen airut) -puvun, joka lyhentää Laran elinvoiman palautumisen viivettä, Guiding Light (Kiintotähti) -ulkoasun jouselle ja korttipaketin, jossa on kaksi taattua harvinaista korttia ja kolme muuta korttia, jotka saattavat olla harvinaisia.