Mudness Offroad - 4x4 Truck Car Simulator
Koe äärimmäinen offroad-seikkailu Mudnessilla, jossa kohtaat monenlaisia ​​ajoneuvoja tavallisista maastoautoista hirviömäisiin kuorma-autoihin. Navigoi huolellisesti laaditulla kartalla, joka kattaa kolme biomia - petollisen mutaisen metsän, laajan hiekkalouhoksen ja haastavat lumiset vuoret - joita erottaa kuusi strategista tukikohtaa. Osallistu kriittisiin toimitustehtäviin varmistaen oikea-aikaiset ja koskemattomat lastin ja henkilöstön kuljetukset tai nauti vain jännittävistä maastojuoksuista.