Mrs. Foster
Pelaa Mrs. Fosterina, yhtenä Lontoon menestyneimmistä kauppiaista! Mukana tulee Liivit (sisältää 6 tyyliä) ja Kaasunaamari (sisältää 6 tyyliä).