Mr. Raccoon Weapon Charm
Mr. Raccoon, Raccoon Cityn kuuluisuus, on palannut entistäkin hurmaavampana! Tämä aseeseen liitettävä koristeellinen varuste on suosittu paikallisten metsästäjien keskuudessa. Kun tämä esine on ladattu, se tulee saataville pelinsisäiselle kauppiaalle. Kun lisäät riipuksen tiettyyn haulikkoon, se näkyy aseessa pelissä.