Moving Out - Movers In Paradise
Pakkaa kassit ja nappaa passi ja hammasharja mukaan! Suuntana on tiimiviikonloppu Packmoren saarella! Tervetuloa Movers in Paradisen pariin, Moving Outin uusimpaan laajennukseen. Saariparatiisissa on luvassa 24 uutta trooppista ja arcade-tyylistä kenttää, joita hoitaessasi saat paljastettua tarunhohtoisen ”kaikkien aikojen mahtavimman muuton” salat. Huvittavat uudet pelimekaniikat, esteet ja vastukset asettavat muutto- ja viestintätaitosi koetukselle. Avuksi muuttoihin on tarjolla uudet trooppiset apurit Tooki, Gilly, Coco ja Clawdius, joita voit käyttää myös pelin alkuperäisissä kentissä! Tooki: Aikainen lintu muuton hoitaa! Se on Tookin motto. Tookilla on tapana ottaa uudet tulokkaat siipiensä suojaan, joten hän nostaakin tiimityön aivan uudelle tasolle. Ja vaikka tämä neito on nokkava, koppavuutta hänestä ei löydy! Coco: Coco on todellinen pähkinä purtavaksi. Viidenkymmenen äänekkään veljen perheessä kasvanut Coco ei nauti mistään niin paljoa kuin hiljaisista illoista rannalla seuranaan vain omat ajatuksensa ja postimerkkikokoelmansa. Mutta jos Cocon saa puhumaan trooppisista huonekaluista, häntä on vaikea saada vaikenemaan! Gilly: Meressä riittää kaloja, mutta tuskin kovin montaa yhtä pirtsakkaa kuin Gilly. Kuninkaalliseen perheeseen syntynyt Gilly pakeni perheensä hiekkalinnasta, koska hän halusi toteuttaa unelmansa ja ryhtyä muuttoammattilaiseksi. Jos siis uskoo Gillyn pulinoita. Tarina kyllä kuulostaa hieman kalajutulta... Clawdius: Mieluiten tämä kiireinen pikkuhallinnoija saksisi papereita ja allekirjoittelisi lomakkeita. Mutta eivät muuttolaatikot saa häntä vetäytymään kuoreensa vaan laatikot liikkuvat tarvittaessa vauhdilla. Öisin Clawdiuksen saattaa tavata tähtiin tuijottamassa ja tähtikuvioiden nimiä kertaamassa. Pistä menoksi, levitä aurinkorasvat ja suuntaa Packmoren saarelle Movers in Paradisessa!