MouseBot: Escape from CatLab
Opasta MouseBot fantastisten mekaanisten hiiriansojen läpi, jotka CatLab-tutkijat ovat luoneet. Väistele jättimäisiä metallisia Kitty Krushereita, hyppää hiiriä jyrsiviä rullajyrsimiä, väistele pelottavia miinoja ja lasereita, ja puske tiesi robotin sulattavien happoa-altaiden läpi eeppisessä seikkailussa juustoa ja vapautta tavoitellen. Valloita 88 haastavaa hyppelyiden tasoa siirtyessäsi syvemmälle CatLabin salaperäisiin laboratorioihin ja paljastaen kissojen rikolliset suunnitelmat. Kerää eeppisiä juustopinoja ja sulata juusto uusiksi kuoriksi ja lisätarvikkeiksi robottihiirtä varten. MouseBot: Pako CatLabista on hassu ja jännittävä tasohyppelypeli, joka testaa refleksiäsi, taitojasi, ajoitustasi ja rakkauttasi juustoon!