Aja kisoja entistä tyylikkäämpänä Special Suits -pakkauksen avulla. Pakkaus sisältää kaksi erikoiskuviota Dainese- ja Alpinestars-pukuihin. Voit käyttää niitä Career- ja Quick Race -tiloissa!