Mordheim: City of the Damned
Pelaa Games Workshopin Mordheim-pöytäpelin ensimmäistä videopeliversiota. Mordheim: City of the Damned sijoittuu Warhammer Worldiin, hävitettyyn Imperiumin kaupunkiin. Se on vuoropohjainen taktinen peli, jossa johdat taisteluryhmiä verisiin ja kuolettaviin kahakoihin. Peli yhdistelee roolipeliä, nopeatempoista taktista taistelua ja yksiköiden muokkaamista sekasorron ja kamppailun aikakaudella, jossa vain vahvimmat selviytyvät. Kaksipyrstöisen komeetan iskeydyttyä Mordheimiin, Kirottujen kaupunki muuttui kauhistuttavaksi taistelukentäksi, jossa kilpailevat sotajoukot taistelevat tärkeimpien kortteleiden hallinnasta, hakien mainetta ja mammonaa etsimällä arvokkaita Wyrdstonen sirpaleita. Valitse jokin Mordheimin ikonisista sotajoukoista ja johda joukkojasi eeppisissä taisteluissa, joissa maine ja kunnia odottavat. Hyvä strategia on paras liittolaisesi! Käy Kirottujen kaupungin kaikissa kolkissa suorittamassa yksinpelin tehtäviä, tai haasta muita pelaajia moninpelitiloissa.