Morbid: The Lords of Ire
"Gaharit eivät todellisuudessa kuolleet edes tappion kohdattuaan. Ne odottivat ja uinuivat kärsivällisesti, kunnes mahdollisuus jälleen koitti. Morbid: The Lords of Ire on arvosteluissa menestyneen souls-like-toimintaroolipeli “Morbid: The Seven Acolytes” -pelisarjan uusin tulokas. Siinä sankarillinen Striver tekee paluun ja käy taisteluun karmeita olentoja vastaan kieroutuneessa, tuskan ja kärsimyksen täyttämässä maailmassa." UUSI SEIKKAILU KOKONAAN UUDESTA NÄKÖKULMASTA Lähde taistoon pelottavia vihollisia vastaan täysin uudesta 3D-perspektiivistä. Teurasta inhoja olentoja erilaisilla kuolettavilla aseilla, varusteilla ja siunauksilla ja pistä suolistaen kaikki tiellesi osuvat. KEHITTYNYT SELVÄJÄRKISYYSJÄRJESTELMÄ Morbid: The Seven Acolytes -pelin selväjärkisyysjärjestelmää on kehitetty entisestään, ja tavallasi lähestyä taisteluita voi olla valtava vaikutus sinua ympäröivään maailmaan. Järkensä menettämällä voi saada valtavia voimia, mutta myös riski on suuri, sillä samalla myös käsitys maailmasta muuttuu. TUTKI PIINATTUJA MAISEMIA Taistele tiesi halki viiden Ire-maailman. Ne ovat karmivia kauhupunk-maailmoja tuiskuisista vuoristoista mätäneviin kaupunkeihin, ja niitä asuttaa viisi erilaista ryhmittymää. Täytä pyhä tehtäväsi ja hävitä pahuus, joiden valtaan maat ja mannut ovat joutuneet. KOHTAA KAMMOTTAVIA KAUHUJA Haasta karmeita pahiksia, metsästä uhkaavan pelottavia vihulaisia ja haasta hirviömäiset Lords of Ire -ruhtinaat. Enemmän verta, enemmän suolenpätkiä, enemmän Morbidia.