Morbid - The Lords & Acolytes Paketti
Sukella Morbid: The Seven Acolytes- ja Morbid: The Lords of Ire -pelien kauhumaailmoihin. Morbid: The Seven Acolytes on kauhupunk-toimintaroolipeli, joka on täynnä lovecraftmaisia kauhuja ja cronenbergmaista hurmetta, mikä tekee siitä tähän asti karmivimman isometrisen Souls-tyyppisen pelin! Olet Dibromin viimeinen hengissä oleva Striver. Tehtäväsi, johon olet harjoitellut koko ikäsi, on kukistaa seitsemän akolyyttia – kirottua ja voimakasta olentoa, joita pahantahtoiset Gahar-henget ovat ottaneet valtaansa. Morbid: The Lords of Ire on arvosteluissa menestyneen souls-like-toimintaroolipeli “Morbid: The Seven Acolytes” -pelisarjan uusin tulokas. Siinä sankarillinen Striver tekee paluun ja käy taisteluun karmeita olentoja vastaan kieroutuneessa, tuskan ja kärsimyksen täyttämässä maailmassa." "Gaharit eivät todellisuudessa kuolleet edes tappion kohdattuaan. Ne odottivat ja uinuivat kärsivällisesti, kunnes mahdollisuus jälleen koitti. UUSI SEIKKAILU KOKONAAN UUDESTA NÄKÖKULMASTA Lähde taistoon pelottavia vihollisia vastaan täysin uudesta 3D-perspektiivistä. Teurasta inhoja olentoja erilaisilla kuolettavilla aseilla, varusteilla ja siunauksilla ja pistä suolistaen kaikki tiellesi osuvat. KEHITTYNYT SELVÄJÄRKISYYSJÄRJESTELMÄ Morbid: The Seven Acolytes -pelin selväjärkisyysjärjestelmää on kehitetty entisestään, ja tavallasi lähestyä taisteluita voi olla valtava vaikutus sinua ympäröivään maailmaan. Järkensä menettämällä voi saada valtavia voimia, mutta myös riski on suuri, sillä samalla myös käsitys maailmasta muuttuu. TUTKI PIINATTUJA MAISEMIA Taistele tiesi halki viiden Ire-maailman. Ne ovat karmivia kauhupunk-maailmoja tuiskuisista vuoristoista mätäneviin kaupunkeihin, ja niitä asuttaa viisi erilaista ryhmittymää. Täytä pyhä tehtäväsi ja hävitä pahuus, joiden valtaan maat ja mannut ovat joutuneet. KOHTAA KAMMOTTAVIA KAUHUJA Haasta karmeita pahiksia, metsästä uhkaavan pelottavia vihulaisia ja haasta hirviömäiset Lords of Ire -ruhtinaat. Enemmän verta, enemmän suolenpätkiä, enemmän Morbidia.