Kerää mainetta tämän eksklusiivisen pakkauksen avulla! Pakkaus sisältää 1 mallin, 3 autoa ja 1 areenan. Rebel Hunter Packin sisältö: - 1 Rebel Hunter -erikoismalli: näytä kaikille, kuka on pomo! - 3 erilaista Monster Truck -autoa: Magnum, Victory ja Frantic, parhaat amerikkalaismallit kilpailijoiden murskaamiseen - 1 kisa-areena Charlestoniin Esittele tyyliäsi ja näytä kaikille, kuka on areenojen pomo!