Monster Jam Steel Titans 2
Enemmän autoja! Uusia maailmoja! Monster Jam Steel Titans 2! Monster Jam Steel Titans 2 sisältää enemmän suosikkiautoja upouusissa Monster Jam -maailmoissa! Uusia verkkopelitiloja, 38 autoa valittavana ja viisi uutta ulkomaailmaa! Kuskit harjoittelevat Camp Crushmorella ja kisaavat autenttisilla stadioneilla suurimman mestarin tittelistä! Enemmän autoja! Autolista sisältää 38 Monster Jam -historian mahtavinta autoa, mukaan lukien Higher Education, Sparkle Smash ja Grave Digger! Uusia maailmoja! Viisi uutta Monster Jam -maailmaa laajentavat Monster Jam -universumia! Tutki ja löydä Monster Jam -salaisuuksia. Kilpailu! Kisaa ammattilaisten tavoin 12 aidolla stadionalla ja tosimaailman show’ta vastaavissa pelimuodoissa! Suorita suosikkistunttejasi! Bicycle, Stoppie, Moonwalk, Walk It, Cyclone, Pogo, Power Out ja Back-Flip! Parannettu peli! Nauti fysiikan, uran ja tutkimuksen parannuksista!