Tämä on ”Monster Hunter World: Iceborne Master Editionin” Digital Deluxe -versio, joka sisältää sekä pääpelin että massiivisen laajennusosan. Uudet tehtävät, hirviöt, aseet, haarniskat ja tarinat, sekä aivan uusi mestariarvo nostavat hirviöjahdin uudelle tasolle! ”Monster Hunter World: Iceborne Master Edition Digital Deluxe Editionin” sisältö: - ”Monster Hunter: World” (pääpeli) - ”Monster Hunter World: Iceborne” (massiivinen laajennusosa) - ”Monster Hunter World: Iceborne” Deluxe Kit - Silver Knight -kerroshaarniskasarjai - 3 elettä - 2 tarrasarjaa - 1 kasvomaali - 1 hiustyyli - 1 kalustesarja (huoneiden sisustamiseksi) Kerroshaarniska muuttaa vain hahmon ulkonäköä. Se ei sisällä aseita.