Monster Hunter Rise DLC-pakkaus Kamura Collection
Kohenna Monster Hunter Rise ‑pelikokemustasi tällä DLC-pakkauksella, jonka kolmella Kamura-hahmolla voit mukauttaa metsästäjäsi ulkoasua ja ääntä! Lisäsisältö: – Utsushi-kerroshaarniskasarja metsästäjälle – Hinoa-kerroshaarniskasarja metsästäjälle – Minoto-kerroshaarniskasarja metsästäjälle – Metsästäjän ääni: mestari Utsushi – Metsästäjän ääni: tehtäväneito Hinoa – Metsästäjän ääni: keskusneito Minoto Huomautus: Tähän sarjaan kuuluvat tuotteet ovat ostettavissa myös erikseen. Saat ostamasi sisällön käyttöösi puhumalla pelissä Courierille ja valitsemalla lisäsisällön (Add-on Content). – Metsästäjän kerroshaarniskan voi ottaa käyttöön Item Boxin Layered Armor Settings ‑valikosta. – Huomaa, että kerroshaarniska on ”skini” eli ulkoasu, joka muuttaa hahmon ulkonäköä mutta ei vaikuta hahmon arvoihin ja kykyihin. – Tätä sarjaa voi käyttää metsästäjän tyypistä riippumatta. – Tämä sarja muuttaa koko ulkoasuasi eikä sitä voi ottaa käyttöön vain yksittäisissä ruumiinosissa. – Osa tämän sarjan osista poikkeaa pelinsisäisen hahmon käyttämästä versiosta. Ei muuta hiustyyliä tai ääntä. – Äänet voi ottaa käyttöön valitsemalla Item Boxissa Change Appearance. Ne voi valita myös hahmon luonnin yhteydessä. Äänet muuttavat vain hahmon puheäänen, ne eivät vaikuta hahmon arvoihin ja kykyihin.