Monster Hunter Rise DLC-pakkaus Cute & Cuddly Collection
Kohenna Monster Hunter Rise ‑pelikokemustasi tällä DLC-pakkauksella täynnä söpöä lisäsisältöä! Lisäsisältö: – Lance Gunn ‑kerroshaarniskasarja metsästäjälle – Ran Page ‑kerroshaarniskasarja metsästäjälle – Kit T. ‑kerroshaarniskasarja palicolle – Pup R. ‑kerroshaarniskasarja palamutelle – Special Stickers 3 ‑tarrasetti – Stuffed Rathalos ‑asekerrostus metsästäjälle – Stuffed Nargacuga ‑asekerrostus metsästäjälle – Stuffed Zinogre ‑asekerrostus metsästäjälle – Stuffed Goss Harag ‑asekerrostus metsästäjälle – Stuffed Malzeno ‑asekerrostus metsästäjälle – Stuffed Magnamalo ‑asekerrostus metsästäjälle – Stuffed Diablos ‑asekerrostus metsästäjälle – Stuffed Tigrex ‑asekerrostus metsästäjälle – Stuffed Lunagaron ‑asekerrostus metsästäjälle – Stuffed Garangolm ‑asekerrostus metsästäjälle – Stuffed Rakna-Kadaki ‑asekerrostus metsästäjälle – Stuffed Khezu ‑asekerrostus metsästäjälle – Stuffed Mizutsune ‑asekerrostus metsästäjälle – Stuffed Rajang ‑asekerrostus metsästäjälle Huomautus: Tähän sarjaan kuuluvat tuotteet ovat ostettavissa myös erikseen. Saat ostamasi sisällön käyttöösi puhumalla pelissä Courierille ja valitsemalla lisäsisällön (Add-on Content). – Metsästäjän varustekerrostukset voi ottaa käyttöön Item Boxin Layered Equipment Settings ‑valikosta. – Huomaa, että varustekerrostus on ”skini” eli ulkoasu, joka muuttaa hahmon ulkonäköä mutta ei vaikuta hahmon arvoihin ja kykyihin. – Palicon ja Palamuten kerroshaarniskan voi ottaa käyttöön Buddy Boardin Layered Armor Settings ‑valikosta. – Kerroshaarniska on ”skini” eli ulkoasu, joka muuttaa hahmon ulkonäköä mutta ei vaikuta hahmon arvoihin ja kykyihin. – Tarroja voi käyttää Chat-valikossa. Puhekuplat ovat aluksi tyhjiä, voit kirjoittaa niihin tekstiä Chat-valikossa.