Monster Hunter Rise – DLC-pakkaus 9
Kohenna Monster Hunter Rise ‑pelikokemustasi tällä pelin yhdeksännellä DLC-pakkauksella! Sisältää seuraavan lisäsisällön: – Lance Gunn -kerroshaarniskasarja metsästäjälle – Ran Page ‑kerroshaarniskasarja metsästäjälle – Minoto-kerroshaarniskasarja metsästäjälle – Kit T. ‑kerroshaarniskasarja palicolle – Pup R. ‑kerroshaarniskasarja palamutelle – Model Walk ‑elesetti – Musical-poseeraussetti – Palico-meikki – Cohoot-kasvomaalaus – Jae Cut -hiustyyli – Elegant-hiustyyli – Metsästäjän ääni: Minayle – Metsästäjän ääni: Tadori – Monster & Stage Music: Chiptune Version ‑BGM-kappaleet – Special Stickers 13 ‑tarrasetti. Huomautus: Tähän settiin kuuluvat tuotteet ovat ostettavissa myös erikseen. Ole tarkkana, ettet osta tuotteita, joita sinulla jo on. Sisällön käyttäminen: Saat ostamasi sisällön käyttöösi puhumalla Courierille ja valitsemalla lisäsisällön (Add-on Content). Sisällön käyttötapa vaihtelee sen tyypin mukaan seuraavasti. – Kerroshaarniskat voi ottaa käyttöön Item Boxin (metsästäjän haarniskat) tai Buddy Boardin (palicon ja palamuten haarniskat) Layered Armor Settings ‑valikon kautta. Huomaa, että kerroshaarniska on ”skini” eli ulkoasu, joka muuttaa hahmon ulkonäköä mutta ei vaikuta tämän arvoihin tai kykyihin. – Kasvomaalaukset ja hiustyylit voi ottaa käyttöön joko valitsemalla Item Boxissa Change Appearance tai hahmon luonnin yhteydessä. – Eleitä ja tarroja voi käyttää Chat-valikossa, jossa voit myös syöttää tekstiä tarrojen puhekupliin. – Poseeraussettejä voi käyttää Start-valikon kautta tai valitsemalla pelin Pause-pysäytysvalikosta Camera-vaihtoehdon.