Monster Hunter Rise – DLC-pakkaus 8
Kohenna Monster Hunter Rise ‑pelikokemustasi tällä pelin kahdeksannella DLC-pakkauksella! Sisältää seuraavan lisäsisällön: – Fluffy Fur Hat ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Fluffy Fur Robe ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Fluffy Fur Gloves ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Fluffy Fur Belt ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Fluffy Fur Boots ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Hinoa-kerroshaarniskasarja metsästäjälle – Felyne Fluffy Fur ‑kerroshaarniskasarja palicolle – Canyne Fluffy Fur ‑kerroshaarniskasarja palamutelle – Wild & Elegant -elesarja – Hyökkäys-poseeraussetti 2 – High-brows-meikki – Mizutsune‑kasvomaalaus – Princely Tail ‑hiustyyli – Princess Curls ‑hiustyyli – Metsästäjän ääni: Chichae – Metsästäjän ääni: Bahari – Proof of a Hero & Monster Music: Various Arrangements ‑BGM-kappaleet – Special Stickers 12 ‑tarrasetti. Huomautus: Tähän sarjaan kuuluvat tuotteet ovat ostettavissa myös erikseen. Ole tarkkana, ettet osta tuotteita, joita sinulla jo on. Sisällön käyttäminen: Saat ostamasi sisällön käyttöösi puhumalla pelissä Courierille ja valitsemalla lisäsisällön (Add-on Content). Sisällön käyttötapa vaihtelee sen tyypin mukaan seuraavasti. – Kerroshaarniskat voi ottaa käyttöön Item Boxin (metsästäjän haarniskat) tai Buddy Boardin (palicon ja palamuten haarniskat) Layered Armor Settings ‑valikon kautta. Huomaa, että kerroshaarniska on ”skini” eli ulkoasu, joka muuttaa hahmon ulkonäköä mutta ei vaikuta tämän arvoihin tai kykyihin. – Kasvomaalaukset ja hiustyylit voi ottaa käyttöön joko valitsemalla Item Boxissa Change Appearance tai hahmon luonnin yhteydessä. – Eleitä ja tarroja voi käyttää Chat-valikossa, jossa voit myös syöttää tekstiä tarrojen puhekupliin. – Poseeraussettejä voi käyttää Start-valikon kautta tai valitsemalla pelin Pause-pysäytysvalikosta Camera-vaihtoehdon.