Monster Hunter Rise – DLC-pakkaus 7
Kohenna Monster Hunter Rise ‑pelikokemustasi tällä pelin seitsemännellä DLC-pakkauksella! Sisältää seuraavan lisäsisällön: – Fall Scarf ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Fall Jacket ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Fall Sleeves ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Fall Waist ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Fall Pants ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Arlow-kerroshaarniskasarja metsästäjälle – Felyne Fall ‑kerroshaarniskasarja palicolle – Canyne Fall ‑kerroshaarniskasarja palamutelle – Acrobat-elesarja – Unique-poseeraussetti – Ghost-kasvomaalaus – Wide Eyeline ‑kasvomaalaus – Arlow Dreads ‑hiustyyli – Fluffy Long ‑hiustyyli – Metsästäjän ääni: Luchika – Metsästäjän ääni: Arlow – Monster & Elgado Music: Jazz Version ‑BGM-kappaleet – Special Stickers 11 ‑tarrasetti. Huomautus: Tähän sarjaan kuuluvat tuotteet ovat ostettavissa myös erikseen. Ole tarkkana, ettet osta tuotteita, joita sinulla jo on. Sisällön käyttäminen: Saat ostamasi sisällön käyttöösi puhumalla pelissä Courierille ja valitsemalla lisäsisällön (Add-on Content). Sisällön käyttötapa vaihtelee sen tyypin mukaan seuraavasti. – Kerroshaarniskat voi ottaa käyttöön Item Boxin (metsästäjän haarniskat) tai Buddy Boardin (palicon ja palamuten haarniskat) Layered Armor Settings ‑valikon kautta. Huomaa, että kerroshaarniska on ”skini” eli ulkoasu, joka muuttaa hahmon ulkonäköä mutta ei vaikuta tämän arvoihin tai kykyihin. – Kasvomaalaukset ja hiustyylit voi ottaa käyttöön joko valitsemalla Item Boxissa Change Appearance tai hahmon luonnin yhteydessä. – Eleitä ja tarroja voi käyttää Chat-valikossa, jossa voit myös syöttää tekstiä tarrojen puhekupliin. – Poseeraussettejä voi käyttää Start-valikon kautta tai valitsemalla pelin Pause-pysäytysvalikosta Camera-vaihtoehdon.