Monster Hunter Rise – DLC-pakkaus 4
Sisältää seuraavaa. - Hunter content: 4 x Layered Armor pieces, 2 x facepaints, 1 x hairstyle, 2 x voices - Buddy content: 1 x Palico Layered Armor piece, 1 x Palamute Layered Armor piece - Other content: 2 Cohoot outfits, 1 music track set, 1 gesture set, 1 sticker set Kaikki sisältö on kosmeettista, eikä anna pelillisiä etuja. Huomaa: Saat ostamasi kerroshaarniskat ja asut käyttöösi puhumalla Kuriirille ja valitsemalla lisäsisällön (Add-on Content). Sen jälkeen voit käyttää metsästäjän ja kamujen esineitä Item Boxin ja Buddy Boardin Layered Armor Settings -valikoiden kautta, ja Cohoot-esineitä Pet-valikon kohdasta Change Clothes. Metsästäjän ulkonäkö- ja äänivaihtoehdot löytyvät Item Boxin kohdasta Change Appearance. *Tämän sarjan esineet ovat ostettavissa erikseen. Varo, ettet osta samaa esinettä kahteen kertaan.