Monster Hunter Rise – DLC-pakkaus 2
Sisältää seuraavaa. - Hunter content: 3 x Layered Armor pieces, 2 x facepaints, 2 x hairstyles, 2 x voices - Buddy content: 4 x Palico Layered Armor pieces, 4 x Palamute Layered Armor pieces - Other content: 2 Cohoot outfits, 8 music tracks, a set of 4 gestures, additional stickers Kaikki sisältö on kosmeettista, eikä anna pelillisiä etuja. Huomaa: Saat ostamasi kerroshaarniskat ja asut käyttöösi puhumalla Kuriirille ja valitsemalla lisäsisällön (Add-on Content). Sen jälkeen voit käyttää metsästäjän ja kamujen esineitä Item Boxin ja Buddy Boardin Layered Armor Settings -valikoiden kautta, ja Cohoot-esineitä Pet-valikon kohdasta Change Clothes. Metsästäjän ulkonäkö- ja äänivaihtoehdot löytyvät Item Boxin kohdasta Change Appearance. *Tämän sarjan esineet ovat ostettavissa erikseen. Varo, ettet osta samaa esinettä kahteen kertaan.