Monster Hunter Rise – DLC-pakkaus 1
Sisältää seuraavaa. Metsästäjän kerroshaarniskan osia: ● Kettunaamio ● Teatteriperuukki ● Wyverialaiset korvakorut Kamun kerroshaarniskasetit: ● Yhdeksän häntää (Palico) ● Pitkätakkiasu (Palamute) Eleitä ja poseerauksia: ● Yläfemma-ele ● Hyökkäys-poseeraussetti ● Loukkaantunut-poseeraussetti Metsästäjän ulkonäkövaihtoehdot: ● Luomivärimeikki ● Sankarin kasvomaali ● Levitetyt siivet -meikki ● Ilmava polkkatukka -hiustyyli ● Aaltoileva-hiustyyli ● Great Baggin harja -hiustyyli Metsästäjän äänet: ● Mestari Utsushi ● Tehtäväneito Hinoa Cohoot-asut: ● Vieteri-Cohoot ● Pörröinen huppu Kaikki sisältö on kosmeettista, eikä anna pelillisiä etuja. Huomaa: Saat ostamasi kerroshaarniskat ja asut käyttöösi puhumalla Kuriirille ja valitsemalla lisäsisällön (Add-on Content). Sen jälkeen voit käyttää metsästäjän ja kamujen esineitä Item Boxin ja Buddy Boardin Layered Armor Settings -valikoiden kautta, ja Cohoot-esineitä Pet-valikon kohdasta Change Clothes. Metsästäjän ulkonäkö- ja äänivaihtoehdot löytyvät Item Boxin kohdasta Change Appearance. *Tämän sarjan esineet ovat ostettavissa erikseen. Varo, ettet osta samaa esinettä kahteen kertaan.