Monster Hunter Rise – DLC-lisäpakkaus
Kohenna Monster Hunter Rise ‑pelikokemustasi! Tässä erikoispakkauksessa on suosittua DLC-valikoimaa, jota ei ole aiemmin julkaistu pakkauksena! Sisältää seuraavan lisäsisällön: – Kamura Cloak Garb ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Kamura Cloak Braces ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Reverent Wrap ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Leather Choker ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Benevolent Bandage ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Gorgeous Earrings -kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Bombadgy Mask ‑kerroshaarniskaosa metsästäjälle – Hinoa Long -hiustyyli – Minoto Long -hiustyyli – Royal Dreads -hiustyyli – Utsushi Cut -hiustyyli – Metsästäjän ääni: Royal Pain – Metsästäjän ääni: Mood Swings – Metsästäjän ääni: Big Bro – Metsästäjän ääni: Cool Girl – Monster Music: Rock Version ‑BGM-kappaleet – Special Stickers 4 ‑tarrasetti. Huomautus: Tähän sarjaan kuuluvat tuotteet ovat ostettavissa myös erikseen. Ole tarkkana, ettet osta tuotteita, joita sinulla jo on. Sisällön käyttäminen: Saat ostamasi sisällön käyttöösi puhumalla pelissä Courierille ja valitsemalla lisäsisällön (Add-on Content). Sisällön käyttötapa vaihtelee sen tyypin mukaan seuraavasti. – Kerroshaarniskat voi ottaa käyttöön Item Boxin (metsästäjän haarniskat) tai Buddy Boardin (palicon ja palamuten haarniskat) Layered Armor Settings ‑valikon kautta. Huomaa, että kerroshaarniska on ”skini” eli ulkoasu, joka muuttaa hahmon ulkonäköä mutta ei vaikuta tämän arvoihin tai kykyihin. – Kasvomaalaukset ja hiustyylit voi ottaa käyttöön joko valitsemalla Item Boxissa Change Appearance tai hahmon luonnin yhteydessä. – Eleitä ja tarroja voi käyttää Chat-valikossa, jossa voit myös syöttää tekstiä tarrojen puhekupliin. – Poseeraussettejä voi käyttää Start-valikon kautta tai valitsemalla pelin Pause-pysäytysvalikosta Camera-vaihtoehdon.