Monster Energy Supercross - The Official Videogame
"Heittäydy vuoden 2017 Monster Energy Supercross -mestaruuskisojen adrenaliinintäyteiseen tunnelmaan MONSTER ENERGY SUPERCROSS - THE OFFICIAL VIDEOGAME -pelissä! Aja kilpaa virallisilla radoilla (mukana myös Daytona) 250SX- ja 450SX-sarjan virallisilla ajajilla, niin pääset kokemaan kaikkien aikojen hurjimman ja viihdyttävimmän ajokilpailun meiningin. Tutustu Track Editor -toimintoon, joka lisää peliin loputtomasti mahdollisuuksia: valitse stadion, luo oma ratasi ja jaa se verkossa ystävillesi. Mukauta ajajaa ja pyörää peliin sisältyvillä yli 80 virallisella brändillä ja 300 esineellä – ja haasta itsesi tavoittelemaan tulostaulujen huippupaikkaa. Kilpaile yksin tai muita pelaajia vastaan lukuisissa offline- ja online-pelimuodoissa!"