Monster Energy AMA Supercross -mestaruussarjan virallinen peli on palannut entistä ehompana! Elä mestarikuskin elämää päivitetyssä urapelissä ja lisää ohjelmaasi viikoittaisia puuhia: uudet haasteet, sponsorit ja palkinnot odottavat ottajaansa! Harjoittele Compound-ajokeskuksessa. Aja rennosti pitkin keskusta tai koettele kuskisi taitoja muita ajajia vastaan neljällä erilaisella radalla. Opettele hallitsemaan pyörää eri asennoissa ja eri tilanteissa. Kisaa yli 80:tä virallista vuoden 2018 mestaruussarjan 250SX- ja 450SX-luokan kuljettajaa vastaan, joihin kuuluvat mm. Jason Anderson, Marvin Musquin sekä lajin supertähti Eli Tomac! Virittele pyörääsi ja kuskiasi yli 3 000 esineellä ja näytä muille taitosi! Luo uusia ratoja päivitetyllä ratatyökalulla ja jaa luomuksesi muiden pelaajien kanssa. Työkalun uusien ominaisuuksien ja suoraviivaistetun käyttöliittymän ansiosta voit luoda omia ratoja ja jakaa ne verkossa!